PRZENOSINY Strona Główna

       
 
 Ogłoszenie 

PRZENIEŚLIŚMY SIĘ NA BLOGA -> ssantisubs.blogspot.com


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Makrosz
2013-07-27, 22:45
Wild Bunny [4/7]
Autor Wiadomość
Ezura 
Trainee

Wiek: 26
Dołączyła: 02 Mar 2011
Posty: 34
Wysłany: 2011-09-07, 15:26   

Nie no, oszalałam na ich punkcie. Co prawda jeszcze mylę trzech, ale mam nadzieję, że szybko nauczę się ich rozróżniać. Oni są niesamowici. Normalnie świry jakich mało. Zapowiada się świetny program, szczególnie na poprawę humoru. SUPER :D

Dzięki za pracę nd tłumaczniem :*
 
     
REKLAMA 
Alan Luo*Kame*Jin

Dołączyła: 22 Kwi 2010
Posty: 107
Wysłany: 2011-10-02, 14:39   

 
     
ana3.33 
Debiutant
Alan Luo*Kame*Jin


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Kwi 2010
Posty: 107
Wysłany: 2011-10-02, 14:39   
   Ulubiony wykonawca:: Luo Zhi Xiang*GD*U-Kiss*Kattun*2PM
   Ulubiony program:: narazie lubię wszystkie,które oglądałam


Moja koleżanka ich uwielbia, jak jej powiem, że mam z nimi program to chyba padnie z zachwytu :D Wielkie dzięki za tłumaczenie i wszelaką pracę związaną z wydaniem tych epków :*
_________________
 
     
melulu87
Kandydat

Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-10-06, 10:13   

hmmm 2PM no jak mozna ich nie kochac kto nie zna tego uczucia niech obejrzy sobie Dream High i juz bedzie wiedzial kim sa co i jak a tak na marginesie to ja to kochammmmmmmmm
 
     
delov
Kandydat

Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 7
Wysłany: 2011-10-08, 14:27   

bardzo fajnie. takie zdrowo walniete chłopaki :DD hhaa cala 7 jest fajne :D
 
     
HitoshiSakurai
Kandydat

Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 23
Wysłany: 2011-10-24, 18:14   

Uwielbiam Wild Bunny i 2PM <333333
DZIĘKI WIELKIE ZA SUBY!!!! :mrgreen:
 
     
Karishma
Kandydat

Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 6
Wysłany: 2011-10-27, 16:06   

Zatrzymałam się kiedyś chyba na pierwszych 2 odc... ale, że właśnie powróciła mi wena na 2pm to z chęcią obejrzę sobie ten program. W każdym bądź razie dziękuje bardzo za tłumaczenie i trzymam kciuki za ukończenie projektu ^^
 
     
DiAtemi
Kandydat

Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 11
Wysłany: 2011-10-27, 16:29   

Ściągnęłam pierwszy odcinek i bardzo mi się spodobał. Bardzo się uśmiałam, więc zabieram się za ściąganie pozostałych odcinków:D
Dziekuję za tłumaczenie
 
     
Seonghee 
Kandydat

Wiek: 24
Dołączyła: 24 Wrz 2011
Posty: 3
Wysłany: 2011-11-06, 01:53   
   Ulubiony program:: We got married


Prześmieszne. Jay najlepszy xd
 
     
blaziu98
Trainee

Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 41
Wysłany: 2011-12-30, 12:39   

Kyaa! 2 kolejne części to musi być coś ^^ Tłumacze naj xD
 
     
xianzi
Kandydat

Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 1
Wysłany: 2012-01-20, 01:39   

wooooah jestem mile zaskoczona polskimi subami. :)
 
     
klaudia.japan
Kandydat


Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 18
Wysłany: 2012-01-27, 21:43   

dziękuję za tłumaczenie ;* uśmiałam się jak nigdy xD
najlepszy był motyw z tym biednym samochodem xD wielka akcja a na koniec i tak dzwonią głupki po kierowcę xD w sumie... z Junsu za kółkiem to strach sie bać xD
a jak przeszukiwali pokój managera? xD no proszę... xDDD
no i 'pan paradujący w pidżamie' xD że już o Taecyeonie i jego ciuchach nie wspomnę xD
 
     
lola1345
Kandydat

Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 1
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-01-28, 17:37   Re: Wild Bunny [4/7]

:-/

[ Dodano: 2012-01-28, 17:38 ]
:mrgreen:
 
     
klaudia.japan
Kandydat


Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 18
Wysłany: 2012-01-30, 15:54   

um... w czwartym odcinku nie ma części .006....
 
     
Shiro
Kandydat

Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 14
Wysłany: 2012-02-21, 14:27   

Czy jest szansa na wrzucenie odcinków na coś innego niż MU? :< Miałam nadzieję, że w końcu znalazłam coś o 2PM i w końcu się w nich bardziej wciągnę
 
     
Mimoza 
Kandydat


Wiek: 27
Dołączyła: 23 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: 2012-03-11, 22:14   
   Ulubiony wykonawca:: Big Bang, Miyavi, ALi, C.N.Blue


Świetny program, panowie z 2PM mają trochę nierówno pod sufitem XD ale za to oglądanie ich przysparza dużo radości i jest też na co popatrzeć ;)
_________________

 
     
leexiq 
Kandydat


Wiek: 29
Dołączyła: 18 Maj 2012
Posty: 17
Wysłany: 2012-05-19, 00:17   
   Ulubiony wykonawca:: SJ, 2PM, Big Bang
   Ulubiony program:: Let's go dream team! <3


uwielbiam chłopaków! bardzo mnie cieszy, że znalazłam ten program z pl napisami! :D

[ Dodano: 2012-05-19, 11:26 ]
ooo.. w 4 odcinku brakuje 6 parta o.O
_________________

 
     
Sestercja-Ika 
Trainee

Dołączyła: 20 Sty 2012
Posty: 93
Wysłany: 2012-07-17, 15:07   

Szkoda, że 1 odcinek jest na megauploadzie. A tak bardzo chciałam obejrzeć z mini ten program! Buuuuuuuu
 
     
kasienkaxd2
Trainee

Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 45
Wysłany: 2012-12-23, 20:07   

Nie wiem czemu, ale nie mogę ściągnąć 1 odc. :'(
 
     
NoikoNunno
Kandydat

Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 7
Wysłany: 2013-02-04, 22:31   

Chłopaków poznałam juz jakis czas temu, uwielbiam ich pokrecone pomysły ... program zaczełam ogladac na yt po eng, dziekuje za tłumaczenie i biore sie za sciaganie.... ale bedzie ubaw :mrgreen: :lol:

zatrzymałam sie na 4 ep a tam szok ... brak czesci 006 na mf :-( czekam z niecierpliwosci na retusz .. z górki dzieki :)
 
     
sara162 
Kandydat

Dołączyła: 02 Sty 2012
Posty: 25
Wysłany: 2013-02-23, 00:39   

szczerze to ogladalam wszystkie programy z 2pm i wszystkie byly super. Dlatego musze koniecznie obejrzeć ten, a jak jest z polskim tlumaczeniem to jeszcze lepiej.
 
     
ryukine
Kandydat

Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 5
Wysłany: 2013-03-17, 22:23   

Tak właściwie to chyba mam fazę na programy z idolami, a tu wpadam na coś takiego. Tytuł jest wprost powalający.
Przy okazji oglądania Strong Heart wpadłam na Jun Ho i mogłam podziwiać jego cudny uśmiech. No i tak wpadłam na ten oto program. Zabawny i odstresowujący.
 
     
gadzior 
Kandydat

Dołączyła: 12 Wrz 2012
Posty: 18
Wysłany: 2013-06-15, 10:55   

Pierwszy odcinek nie chodzi smuteczek ale mam nadzieje że może reszta jest na innym serwerze to wtedy normalnie skomentuje a na razie chcę po prostu się do nich dobrać ;D
Dziękuje za tłumaczenie

Jaki mi było szkoda OK w 3 i 4 odcinku taki biedny chciał spać a ci się nad nim znęcają ja bym dawno się już wkurzyła a on wytrwały był co prawda 4 odcinek do końca nie chodzi ale do 34 dało się oglądnąć w sumie to te żarty były dziwne i nie wiem jak on miał się kapnąć że coś jest nie tak
Te sesje też były niezłe aż się zastanawiałam skąd nie którzy biorą na nie pomysły
 
     
ayaka19 
Trainee

Dołączyła: 31 Maj 2010
Posty: 47
Wysłany: 2013-08-31, 15:19   

Oglądałam 2 AM teraz czas na 2PM :D Dzięki za tłumaczenie.
_________________

 
     
eunhae_4
Trainee

Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 40
Wysłany: 2013-10-21, 18:20   

Ostatnio coś często słucham chłopaków dlatego też postanowiłam obejrzeć program by lepiej ich poznać ^^
 
     
chwastka0
Kandydat

Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 11
Wysłany: 2013-11-27, 12:09   

Moim pierwszym zespołem K-pop był właśnie 2PM. Uwielbiam ich i cieszę się że z wiekiem ich zachowanie nie zmieniło się ani trochę :) Dzięki za tłumaczenie :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template designed and created by Falcone

| | Darmowe fora | Reklama
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 13